مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-19سياسي

خبر جابه جایی فرمانده سپاه کربلا صحت ندارد


در یکی دو روز گذشته خبری در کانال ها و گروه های فضای مجازی مبنی بر جابجایی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا منتشر شده است که بیشتر گمانه زنی فعالین رسانه ای بوده و پایه و اساس واقعی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی ابراهیمی گتابی با اشاره به انتشار گسترده اخباری مبنی بر جابه جایی فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:در یکی دو روز گذشته خبری در کانال ها و گروه های فضای مجازی مبنی بر جابه جایی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا منتشر شده است که بیشتر گمانه زنی فعالین رسانه ای بوده و پایه و اساس واقعی ندارد.

مسؤول روابط عمومی سپاه کربلا با تصریح براینکه جابه جایی فرماندهان و انتصابات در سپاه یک امر طبیعی است، افزود: یکی از امور رشد و پیشرفت هر سازمانی جابجایی و انتصابات مدیریتی است و سپاه هم از این مسئله مستثنی نیست.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه به معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اشاره و خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته، سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان بعنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج معرفی شد و انتشار همین خبر باعث گمانه زنی فعالین رسانه ای مبنی بر جابه جایی فرمانده سپاه کربلا که سابقه حضور در سپاه استان کرمان را داشت، به سپاه ثارالله این استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر جابه جایی فرمانده سپاه کربلا صحت ندارد

خبر جابه جایی فرمانده سپاه کربلا صحت ندارد