مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-19اقتصادي

دریافت مالیات در سمنان به خاطر کرونا تعدیل شد


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به افزایش هزینه های مشاغل و صاحبان کار در ایام کرونا گفت: ضرایب فعالیت کلیه مشاغل که درآمد مشمول مالیات سال 1400 بر اساس آن محاسبه می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان، رعایت اصل عدالت در مالیات ستانی در نظام مالیاتی را اولویت اصلی سازمان امور مالیاتی کشور دانست و گفت: به منظور برقراری عدالت مالیاتی، مقرر شد تا تعیین مالیات مقطوع برای هر یک از مؤدیان بر اساس اطلاعات مالی ثبت شده از آن ها در سامانه های سازمان تعیین شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان خاطرنشان کرد: این اطلاعات شامل مبالغ واریز به دستگاه های پوز متعلق به مؤدیان، اطلاعات خریدوفروش آن ها در گزارش های فصلی معاملات، میزان مالیات پرداختی در سال گذشته و سایر اطلاعات مرتبط است.

انوری ضمن معرفی درگاه ملی مالیات گفت: مؤدیان با ورود به درگاه الکترونیکی سازمان امور مالیاتی به نشانی my.

tax.

gov.

ir و با واردکردن کد ملی خود می توانند ضمن مشاهده اطلاعات خود، از مبلغ مالیات مقطوع تعیین شده اطلاع پیدا و نسبت به پرداخت یا تقسیط آن اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به افزایش هزینه های مشاغل و اصحاب کار در ایام کرونا بیان کرد: ضرایب فعالیت کلیه مشاغل که درآمد مشمول مالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مالیات در سمنان به خاطر کرونا تعدیل شد

دریافت مالیات در سمنان به خاطر کرونا تعدیل شد