مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-19اجتماعي

ستاری فرد: تمام دانش آموزان عشایر مشمول طرح تغذیه رایگان می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ستاری فرد درآیین افتتاح اردوی عشایر دانش آموزان دختر سراسر کشور که در مشهدمقدس برگزار شد با بیان اینکه عشایر در همراهی با نظام و انقلاب همیشه خوش درخشیده اند، - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از پوشش 3 تا 5 میلیون دانش آموز در طرح تغذیه رایگان در سال تحصیلی آینده خبر داد و اظهار کرد: تلاش می کنیم تا 100 درصد دانش آموزان عشایر شامل این طرح شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ستاری فرد درآیین افتتاح اردوی عشایر دانش آموزان دختر سراسر کشور که در مشهدمقدس برگزار شد با بیان اینکه عشایر در همراهی با نظام و انقلاب همیشه خوش درخشیده اند، افزود: عشایر غیور با امام خمینی (ره) قبل و بعد از انقلاب همراه بوده اند و همراهی آن ها در دوران دفاع مقدس و فتنه های بعد از انقلاب مثال زدنی بوده به طوری که عشایر بیش از یازده هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر از نفوذ فرهنگی دشمن مصون مانده است و این مصونیت آن ها برگرفته از ویژگی های خاص آن ها از جمله صداقت، ایمان، توکل، محبت اهل بیت و ولایت مداری آن ها است.

ستاری فرد با اشاره به اهمیت برگزاری چنین اردو هایی برای دانش آموزان دختر عشایر، اظهار کرد: نقش نظام تعلیم و تربیت در نهادینه کردن ارزش های اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری فرد: تمام دانش آموزان عشایر مشمول طرح تغذیه رایگان می شوند

ستاری فرد: تمام دانش آموزان عشایر مشمول طرح تغذیه رایگان می شوند