مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-19حوادث

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های قزوین


رییس کل دادگستری استان و دادستان قزوین به همراه معاون دادستان مرکز استان و فرمانده پلیس راهور از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در قزوین و شهر اقبالیه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در جریان بازدید از دو پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی در قزوین و شهر اقبالیه اظهار کرد: وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های استان به دلایل مختلف از جمله حمل مواد مخدر، قاچاق کالا، تصادفات درون شهری و جاده ای، محکومیت های مالی مالکین، رانندگی توسط افراد فاقد گواهینامه، وسایل نقلیه سرقتی و.

توقیف شده اند.

وی افزود: بسیاری از این وسایل نقلیه توقیفی دارای پرونده قضایی هستند و باید در روند رسیدگی تعیین تکلیف شوند و قطعاً دستورات لازم برای تسریع در وضعیت این وسایل نقلیه صادر و به همکاران قضایی ابلاغ خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: به منظور بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ های استان یک کارگروه ویژه در دادسرای مرکز استان و با عضویت دستگاه های متولی و مرتبط تشکیل و وضعیت این وسایل نقلیه به قید فوریت بررسی و تعیین تکلیف می شود.

رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: برخی از این وسایل نقلیه بیش از 10 سال در پارکینگ ها توقیف شده و رها شدن آنها بدون شک موجب تضییع حقوق اشخاص و در صورت ضبط به نفع دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های قزوین

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های قزوین