مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-19اقتصادي

94درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان تهران محقق شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تحقق 94درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به پرداخت 82 درصد تسهیلات مشاغل خانگی استان اظهار کرد: تاکنون 1058طرح با تسهیلاتی بالغ بر 734 میلیارد ریال و اشتغالزایی 1909 نفر از محل تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

  وی سهم اختصاص یافته به استان از محل مشاغل خانگی در سال جاری را 1245 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در بررسی و تصویب طرح ها اقدامات لازم را به عمل آورده و در جذب تسهیلات مذکور تلاش کنند.

  معاون استاندار تهران با اشاره به تحقق 94درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری عنوان کرد: با توجه به مانده 2025 میلیارد ریالی این تسهیلات مرکب از اعتبار مانده سال گذشته و اعتبار جدید و ناشی از بازپرداخت، ضرورت دارد دستگاه های اجرایی با همکاری فرمانداران نسبت به شناسایی طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی روستایی و عشایری اقدام و روند جذب تسهیلات را سرعت بخشند.

  عسگری گفت: از محل تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون 990 طرح با اشتغالزایی 5434 نفر و اعتباری بالغ بر 4255 میلیارد ریال توسط بانک های پست بانک، توسعه تعاون، کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان تهران محقق شده است

94درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان تهران محقق شده است