مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-19دانش

30 تیر مهلت تکمیل مدارک درخواست مهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی، دانشجویان شاهد و ایثارگر که با درخواست میهمانی آن ها در دانشگاه محل تحصیل شان موافقت شده، - دانشجویان شاهد و ایثارگر گروه علوم پزشکی که با درخواست میهمانی آن ها موافقت شده تا 30 تیر فرصت دارند مدارک و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی، دانشجویان شاهد و ایثارگر که با درخواست میهمانی آن ها در دانشگاه محل تحصیل شان موافقت شده، باید تا 30 تیرماه 1401 مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای دانشگاه یا دانشگاه های مقصد انتخابی را از طریق سامانه نقل و انتقال ارسال و تکمیل کنند.

دانشجویان باید در درخواست های خود را ثبت کنند تا درخواست توسط دانشگاه یا دانشگاه های مقصد مورد بررسی قر ار گیرد، در غیر اینصورت درخواست بررسی نمی شود.

پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دانشجو ناقص باشد برای وی پیامی ارسال می شود که دانشجو پس از ورود از طریق شماره دانشجویی و کد ملی با مشاهده پیام کارشناس با مضمون مدارک شما دارای نقص است باید نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کنند، عواقب کوتاهی در این امر متوجه شخص دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تیر مهلت تکمیل مدارک درخواست مهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

30 تیر مهلت تکمیل مدارک درخواست مهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر