مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-19بين الملل

دبیرکل نجباء: آمریکا برای انتخاب رییس جمهور مطیع، به گروههای سیاسی فشار می آورد


دبیرکل جنبش نجباء در سخنانی گفت که دولت آمریکا گروههای سیاسی را برای انتخاب رییس جمهوری مطیع خود تحت فشار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجبای عراق شب گذشته (دوشنبه) در سخنانی از گروههای سیاسی این کشور خواست تا مقابل تحقیر دولت آمریکا علیه عراق بایستند.

او در دیدار با خانواده شهدا ضمن تقدیر از فداکاری مجاهدان در نبرد علیه تروریسم تکفیری، گروه جنایتکار داعش و سایر سازمان های تروریستی را دست پرورده آمریکا خواند.

اکرم الکعبی با اشاره به تعبیر شهید صدر ثانی از آمریکا، انگلیس و اسراییل ـ که آنان را سه گانه شوم و استکبار جهانی توصیف کرده بود ـ افزود: بسیاری از جوانان عراقی، پیشگامان و زمینه سازان واقعی در مسیر ظهور امام زمان (عج) هستند و همه مجاهدان باید به راه شهدا و خون هایی که برای مقابله با پروژه های دشمن ریخته شده است، پایبند باشند.

وی با تأکید بر اینکه همچنان ردپای آمریکا در عراق مشاهده می شود، گفت: نیروهای سیاسی از جانب کاخ سفید تحت فشار شدید قرار گرفته اند تا رییس جمهوری انتخاب کنند که مجری فرامین آمریکایی ها باشد.

دبیرکل نُجَباء با فراخواندن احزاب و فعالان سیاسی به ایستادگی در برابر منطق تحقیر عراق، ادامه داد: شایسته است که نیروهای سیاسی از سلطه آمریکا خارج شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل نجباء: آمریکا برای انتخاب رییس جمهور مطیع، به گروههای سیاسی فشار می آورد

دبیرکل نجباء: آمریکا برای انتخاب رییس جمهور مطیع، به گروههای سیاسی فشار می آورد