مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-19سياسي

تامین زمین 38 هکتاری برای انتقال زندان زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از تامین زمین برای احداث زندان در خارج از شهر به مساحت 38 هکتار خبر داد و گفت: این زمین تامین و تخصیص یافته است منتهی برای عملیاتی شدن آن لازم است که سازمان زندان ها ضمن پرداخت پول زمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان مسعود بیات منش ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه راه و شهرسازی در سفر ریاست جمهوری و هیأت همراه 13 مصوبه داشته است که برخی از آنها برای اجرایی شدن نیازمند همراهی دیگر ارگان ها بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه چهار مصوبه از مجموعه 13 مصوبه مربوط به راه های ملی بوده است، افزود: محور زنجان- تکاب و زنجان به بیجار یکی از این مصوبات بوده است که از 27 کیلومتر مصوبه 17 کیلومتر آن آسفالت شده است و 10 کیلومتر باقی مانده در محور دندی هم برای آسفالت آماده سازی می شود.

وی با بیان اینکه 100 کیلومتر است محور سلطانیه- کبودرآهنگ - همدان در حوزه استان زنجان قرار دارد، افزود: 72 کیلومتر از این محور باید تا پایان فصل کاری 402 تکمیل شود و منابع مصوبه آن هم از ماده 56 باید تامین شود در حال طی روند اداری برای واریز است.

بیات منش با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه اصلی منجیل به سه راهی طارم مصوب شده است، گفت: این مصوبه برای 1400 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین 38 هکتاری برای انتقال زندان زنجان

تامین زمین 38 هکتاری برای انتقال زندان زنجان