مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-19سياسي

حفاری در دل خلیج فارس؛ باز هم بوشهری ها اولین بودند+فیلم


خبرگزاری فارس - بوشهر، محمدرضا زائری: در سفر رییس جمهور به استان های ساحلی کشور طرح توسعه بنادر کوچک با هدف بهبود وضعیت ساحل نشینان یکی از اولویت های کاری دولت سیزدهم بود که این رسالت مهم بر دوش سازمان بنادر و دریانوردی گذاشته شد تا برای تحقق آن اهتمام جدی ایجاد شود.

در تیرماه سال جاری و در نشست شورای عالی سازمان بنادر و دریانوردی که در بندر بوشهر برگزار شد، حسن بیک محمدلو معاون برنامه ریزی، توسعه و مدیریت و منابع این سازمان، پروژه طرح توسعه بنادر کوچک را در اولویت مهم در بودجه ریزی سازمان قرار داد.

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یکی از شرکت های دولتی و زیر مجموعه وزارت راه مأموریت انجام مطالعات ژئوتکنیک دریایی را بر عهده گرفت تا در این راستا بتواند نقش آفرینی کند که این مهم در سه بنادر ریگ، گناوه و دیلم در اولیت کاری این شرکت قرار گرفت.

نیروی های متخصص و با دانش رمز موفقیت ما بود غلامرضا قاسمی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در بحث ورود به بازوهای جدید و با توجه به اینکه تجربه ای در زمینه حفاری دریایی نداشتیم، مذاکراتی با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان انجام شد و موفق شدیم با یک تیم قوی از کارشناسان ژئوتکنیک وارد این پروژه شده و در طرح توسعه بنادر ریگ و گناوه موفق عمل کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری در دل خلیج فارس؛ باز هم بوشهری ها اولین بودند+فیلم

حفاری در دل خلیج فارس؛ باز هم بوشهری ها اولین بودند+فیلم