مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 17:222022-07-19پزشكي

افزایش 4 برابری مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان


تست کرونای 55 نفر در آبادان، 24 نفر در خرمشهر و 21 نفر در شادگان مثبت گزارش شده است که 52 نفر از این بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی را در بیمارستان های تابعه دریافت کرده اند.

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افزایش چهار برابری موارد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موارد ابتلا به کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان به دلیل کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی چهار برابر افزایش یافته است به گونه ای که شهرستان شادگان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته 100 مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شده که نسبت به 10 روز گذشته افزایش چهار برابری دارد.

محمدی بیان کرد: تست کرونای 55 نفر در آبادان، 24 نفر در خرمشهر و 21 نفر در شادگان مثبت گزارش شده است که 52 نفر از این بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی را در بیمارستان های تابعه دریافت کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: روز گذشته چهار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های جنوب غرب بستری و دو بیمار نیز با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند بنابراین در حال حاضر 22 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های منطقه جنوب غرب خوزستان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان

افزایش 4 برابری مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان