مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 19:122022-07-19سياسي

ثبت نام در سامانه سماح شرط عبور از مرز برای زیارت اربعین است


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:ثبت نام درسامانه سماح شرط عبور از مرز برای زیارت اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ثبت نام در سامانه سماح را شرط عبور از مرز برای زیارت اربعین دانست و گفت: داشتن گذرنامه و تزریق 2 دُز واکسن یا واکسن یادآور بر اساس اعلام سامانه ایران من، دیگر مدارک مورد نیاز برای زایران است.

میراحمدی عصر امروز سه شنبه در حاشیه نود و دومین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی که امروز با حضور استانداران کرمانشاه، ایلام، سیستان و بلوچستان و نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از جلسه امروز مربوط به توافق های انجام شده با ستاد اربعین عراق بود که از مهم ترین آن ها، بازگشایی مرز خسروی و استفاده زائران عزیز حسینی از این مرز برای زیارت عتبات عالیات بود.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) افزود: تمام تاکیدها بر این محور بود که این مرز قبل از مراسم اربعین بازگشایی و مورد استفاده دو طرف قرار گیرد تا نقاط ضعف و خلاءهای آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

میراحمدی همچنین از آمادگی دولت ایران در فعال کردن مرز تمرچین و باشماق خبر داد و گفت: نظر دولت جمهوری اسلامی ایران بر این است که عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از این دو مرز هم برای زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در سامانه سماح شرط عبور از مرز برای زیارت اربعین است

ثبت نام در سامانه سماح شرط عبور از مرز برای زیارت اربعین است