مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-19بين الملل

ماموریت 7 ساعته بمب افکن های اتمی روسیه با اسکورت «میگ-31»


در نمایش قدرت ارتش روسیه به غرب، بمب افکن های اتمی روسیه با اسکورت جنگنده های «میگ-31» بر فراز دریای بارنتس پرواز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه جنگ روسیه با اوکراین،  وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که دو فروند بمب افکن راهبردی توپولوف-160 روسیه پرواز برنامه ریزی شده ای را بر فراز دریای بارنتس انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: دو فروند بمب افکن دورپرواز اتمی توپلوف-160 پرواز برنامه ریزی شده ای را در حریم هوایی آب های بی طرف دریای بارنتس انجام دادند.

این وزارتخانه در این بیانیه افزود که جنگنده های رهگیر میگ-31 ناوگان شمالی نیروی هوایی روسیه این بمب افکن ها را در پروازی که بیش از هفت ساعت به طول انجامید، اسکورت کردند.

این بمب افکن های دوربرد روسیه به طور مرتب بر فراز آبهای بین المللی قطب شمال ، اقیانوس اطلس شمالی ، دریای سیاه و دریای بالتیک  آرام پرواز م کنند.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که هواپیماهای روسیه تمامی پروازها را با رعایت دقیق قوانین بین المللی انجام می دهند.

چندی قبل رسانه ها از استقرار و آماده باش جنگنده های ارتقا یافته میگ-31 نیروی هوایی روسیه در شمال این کشور جهت دفع هرگونه تجاوز خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت 7 ساعته بمب افکن های اتمی روسیه با اسکورت «میگ-31»

ماموریت 7 ساعته بمب افکن های اتمی روسیه با اسکورت «میگ-31»