مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-19سياسي

جشن تولد جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم+تصاویر


جشن تولد جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم به مناسبت عید سعید غدیر خم در سالن همایش موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  مراسم بزرگداشت ولادت جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم عصر روز سه شنبه 28 تیر ماه با حضور سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

هاشمی:  شهادت شهدای مدافع حرم همه در دفاع از ولایت است در این مراسم، سیدمحمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: این جشن در ایام عید سعید غدیر برگزار می شود و این عید متعلق به حضرت امیرالمؤمنین (ع) است.

تمام رخدادهای پس از غدیر برای این روی داد که گروهی قصد غصب خلافت را داشتند و گروهی دیگر نیز برای دفاع از ولایت و وجود غدیر به میدان آمدند.

وی افزود: شهادت حضرت زهرا (س)، صلح امام حسن (ع)، شهادت امام حسین (ع)، شهادت دیگر ائمه اطهار (ع) و در دوران معاصر شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همه در دفاع از ولایت بود.

هاشمی ابراز داشت: امروز میهمان کسانی هستیم که پدرشان برای دفاع از این حریم به میدان شتافتند و این شهدا در دورانی که رفاه زدگی اوج گرفته است از جان خود گذشتند و امروز افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولد جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم+تصاویر

جشن تولد جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم+تصاویر