مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 21:172022-07-19اقتصادي

«عدم درج قیمت» بیشترین تخلف صنفی در شهرستان بدره است


مدیر جهاد کشاورزی بدره با بیان اینکه مهمترین تخلفات در بازار شهرستان فقط عدم درج قیمت است گفت: کار نظارت بر سطح بازار شهرستان توسط گشت های مشترک تنظیم بازار به صورت محسوس و نامحسوس و حتی روزهای تعطیل در دو شیفت ادامه دارد.

- فتاحی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کار نظارت بر سطح بازار شهرستان توسط گشت های مشترک تنظیم بازار به صورت محسوس و نامحسوس و حتی روزهای تعطیل در دو شیفت ادامه دارد و در این زمینه تیم های بازرسی ضمن بازدید با هر گونه تخلف صنفی برخورد قانونی انجام می دهند.

وی افزود: تیم های بازرسی از بسیج اصناف، صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت به صورت چندین تیم مجزا از هر واحد صنفی خاص بازدید به عمل می آورند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ادامه داد: برای جلوگیری عرضه خارج از شبکه آرد از طریق شماره و تاریخ مصرف ماه به صورت چندین بار در ماه تعداد کیسه های آرد نانوایی ها از طریق یک تیم که ورودی و خروجی آرد خبازی ها را رصد و ضمن شمارش کیسه های خالی آرد مشخص می شود که تناسب بین ورود و خروج وجود دارد یا نه، که در این ماه تنها 1 مورد به علت عدم وجود کیسه خالی جریمه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدم درج قیمت» بیشترین تخلف صنفی در شهرستان بدره است

«عدم درج قیمت» بیشترین تخلف صنفی در شهرستان بدره است