مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 22:272022-07-19حوادث

اعتراف به قتل همسر در افغانستان


مرد افغانستانی که زن ایرانی را در خانه اجاره ای به قتل رسانده بود در ادامه تحقیقات به قتل همسر خود در ایالت کاپیسا نیز اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 2 بعد از ظهر 28 خرداد گزارش قتل زن جوانی در خانه اجاره ای به بازپرس محمد تقی شعبانی اعلام شد.

تیم جنایی با ورود به محل در بررسی ها دریافتند که مردی این خانه را برای 24 ساعت اجاره کرده بود اما وقتی مالک برای تحویل خانه اش رفت با جسد این زن در اتاق خواب رو به رو شد.

در ادامه مشخص شد قاتل افغانستانی بوده اما با هویت ایرانی در کنار خودروهای مدل بالا و ساختمان های لوکس عکس انداخته و آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

او با این شیوه و شگرد با دختران و زنان جوان ارتباط برقرار کرده و تحت عنوان خواستگار با آنها طرح دوستی ریخته و درنهایت از آنها اخاذی می کرده است.

با برملایی هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در یک قرار صوری او را بازداشت کردند.

متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد که حدود 100 میلیون تومان از حقوقش را به مقتول سپرده بود اما زمانی که قصد گرفتن پولش را داشته، مقتول منکر ماجرا شده و همین مسأله باعث اختلاف و درگیری و در نهایت قتل شده است.

با اعتراف به جنایت به دستور بازپرس جنایی او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و در ادامه تحقیقات به دومین جنایتی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به قتل همسر در افغانستان

اعتراف به قتل همسر در افغانستان