مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 06:272022-07-20سياسي

آمادگی هوانیروز ارتش نسبت به میانگین جهانی چقدر است؟


فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به وضعیت آمادگی این نیرو گفت: ما توانستیم علاوه بر حفظ و نگهداری بالگردهایمان آن ها را به تجهیزات روز دنیا مجهز و مسلح کنیم.

- امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در گفت وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، درباره توان رزم و ابتکارات این یگان هوایی ارتش اظهار داشت: هوانیروز ارتش اخیراً در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی ارتش جزو یگان های برتر و برگزیده انتخاب شد.

وی افزود: هوانیروز یگانی منحصر به فرد و واکنش سریع است که در صورت بروز بحران در کشورمان چه در عرصه نظامی و چه در عرصه غیر نظامی می تواند در کنار مردم حضور پیدا کند.

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به آمادگی رزم هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز از حیث آمادگی نظامی در حد بسیار مطلوبی قرار دارد و آمادگی ما از متوسط جهانی نیز 5 درصد بالاتر است.

این آمادگی در شرایط حاصل، حفظ شده و ارتقاء یافته که این یگان تحت شدیدترین تحریم ها در این 40 سال اخیر بوده است.

  وی، آمادگی هوانیروز ارتش را ناشی از اجرای دقیق راهبرد امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر ما می توانیم دانست و افزود: امروز توانستیم علاوه بر حفظ و نگهداری بالگردهایمان آن ها را به تجهیزات روز دنیا چه از نظر سامانه های دید در شب و چه از نظر تجهیزات مجهز و مسلح کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هوانیروز ارتش نسبت به میانگین جهانی چقدر است؟

آمادگی هوانیروز ارتش نسبت به میانگین جهانی چقدر است؟