مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 07:222022-07-20دانش

افزایش خوابگاه های دانشجویی سیاست مهم صندوق رفاه دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به سیاست صندوق رفاه مبنی بر تحت پوشش خوابگاه دانشجویی قرار گرفتن 50 درصد دانشجویان دانشگاه ها، - رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: افزایش خوابگاه های دانشجویی و قرار گرفتن 50 درصد دانشجویان کشور تحت پوشش خوابگاه ها، سیاست مهم صندوق رفاه دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به سیاست صندوق رفاه مبنی بر تحت پوشش خوابگاه دانشجویی قرار گرفتن 50 درصد دانشجویان دانشگاه ها، اظهار داشت: ضروری است ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزایش یابد.

مسعود گنجی گفت: اهتمام صندوق رفاه این است که در تمام دانشگاه های کشور 50 درصد دانشجویان را تحت پوشش خوابگاه ها قرار دهیم و دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه 20 درصد پوشش را دارد و لازم است مسئولین دانشگاه همت عالی برای افزایش این میزان به میانگین کشوری که معادل 37 درصد است را داشته باشند تا به سیاست گذاری صندوق رفاه مبنی بر میزان 50 درصد نزدیک شوند.

وی افزود: در این زمینه سعی ما بر این خواهد بود که با کمک صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب ظرفیت های قانونی و رسالت این صندوق و نیز برنامه ریزی و تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خوابگاه های دانشجویی سیاست مهم صندوق رفاه دانشجویان

افزایش خوابگاه های دانشجویی سیاست مهم صندوق رفاه دانشجویان