مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-20پزشكي

اضافه شدن 4 پزشک متخصص از مرداد ماه به بیمارستان دهاقان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از تخصیص یک دستگاه سی تی اسکن در سفر وزیر بهداشت به شهرستان خبر دادو گفت:4 پزشک متخصص از مرداد به کادر پزشکی بیمارستان دهاقان اضافه خواهد شد - حمید گله داری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهاقان با اشاره به مشکل تکمیل نبودن پزشکان متخصص در بیمارستان شهدای دهاقان اظهار داشت:  در این بیمارستان 4 پزشک متخصص وجود داشت که با پیگیری ها مسؤولان استانی و شهرستانی به 10 پزشک افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون متخصصان جراحی عمومی، چشم، قلب، طب فیزیکی، روان پزشکی، اطفال،  داخلی الان در بیمارستان حضور دارند و متخصص زنان ، نورولوژی، گفتار درمانی و روان شناسی از ماه آینده به بیمارستان اضافه خواهد شد.

گله داری با اشاره به درخواست مردم محله های مسکن مهر و نهضت آباد دهاقان برای ایجاد مرکز جامع سلامت بیان کرد:  پس از انجام مراحل انتقال سند مکان احداث مرکز، عملیات ساخت مرکز سلامت برای این دو محله را با اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان و کمک خیرین  آغاز خواهیم کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان همچنین از تخصیص یک دستگاه سی تی اسکن در سفر وزیر بهداشت به شهرستان خبر داد و در ادامه گفت: برای تکمیل مرکز جامع سلامت قمبوان نیز اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 4 پزشک متخصص از مرداد ماه به بیمارستان دهاقان

اضافه شدن 4 پزشک متخصص از مرداد ماه به بیمارستان دهاقان