مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-20سياسي

برگزاری میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان مرکزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از راه اندازی میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان خبر داد.

- ▪️ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی مرزبان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست های مردمی با حضور نماینده تام الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی، 30 و 31 تیرماه 1401 برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمامی هم استانی ها می توانند با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی به نشانی اراک، خیابان هپکو، شهرک شهید بهشتی میدان صنایع دستی ساختمان شماره یک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی برای ارائه و ثبت درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود به محل مذکور مراجعه و درخواست های خود را مطرح کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد داشت: در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر از ساعت 8 تا 18 روز پنج شنبه 30 و جمعه 31 تیر ماه 1401 پاسخگوی مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان مرکزی

برگزاری میز خدمت با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی در استان مرکزی