مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-20سياسي

شناسایی 766 کودک کار در استان بوشهر


مدیرکل بهزیستی استان بوشهر پارسال 766 کودک کار در استان شناسایی شده است، گفت: دستگاه های عضو مصوبه هیئت وزیران باید در ساماندهی کودکان کار و خیابان با بهزیستی همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسین اسدی راد روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی بابیان اینکه بهزیستی یکی از دستاوردهای ویژه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: هیچ جای دنیای سازمانی به گستردگی فعالیت های این سازمان زیر پرچم یک دولت وجود ندارد.

وی با اشاره به طرح غربالگری بینایی سازمان بهزیستی در استان بوشهر تصریح کرد: 34 هزار کودک در این طرح غربالگری شده و در نتیجه آن 1500 کودک مشکوک به اختلال نابینایی در این استان معرفی شده است.

همه شهرستان های استان بوشهر مرکز ترک اعتباد دارند مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اینکه همه شهرستان های استان بوشهر مرکز ترک اعتباد دارند، عنوان کرد: هفت مرکز سرپایی اعتیاد، 16 مرکز اقامتی اعتیاد و تعدادی مراکز کاهش آسیب در استان بوشهر فعال هستند.

اسدی راد بابیان اینکه پارسال 3500 نفر از مراکز ترک اعتیاد استان بوشهر خدمات دربافت کرده اند، تأکید کرد: فردی که وارد مرکز ترک اعتیاد می شود اگر از لحاظ مالی تمکین نباشد می تواند یارانه کمک هزینه درمان دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 766 کودک کار در استان بوشهر

شناسایی 766 کودک کار در استان بوشهر