مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-20پزشكي

لزوم رعایت دستورالعمل ها و افزایش پوشش واکسیناسیون برای پیشگیری از کرونا


به رغم اطلاع رسانی مکرر در ماه های گذشته هنوز وضعیت مطلوبی در ارتقاءشاخص نوبت های 3 گانه واکسیناسیون و دریافت دوز یادآور واکسن در شهرستان را شاهد نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،  سید محمود فاطمی اظهار کرد: متاسفانه در روزهای اخیر با موج جدید همه گیری بیماری کرونا با مشخصات سویه جدید در سطح کشور و نیز شهرستان زاهدان مواجه هستیم.

رییس مرکز بهداشت زاهدان افزود: ویروس کرونا در این سویه به وضوح با سرعت و دامنه وسیع تر نسبت به گذشته در حال انتقال است.

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد مراجعه افراد دارای علامت از گروه های سنی مختلف به مراکز غربالگری و درمانی هستیم فاطمی بیان کرد: به رغم اطلاع رسانی مکرر در ماه های گذشته هنوز وضعیت مطلوبی در ارتقاء شاخص نوبت های 3 گانه واکسیناسیون و دریافت دوز یادآور واکسن را شاهد نیستیم.

وی گفت: به اطلاع همشهریان گرامی می رسانیم در صورتی که از تاریخ آخرین نوبت دریافت واکسن شان(نوبت سوم) 6 ماه یا بیشتر میگذرد لازم است به سرعت جهت دریافت نوبت چهارم(یادآور) و یا تکمیل نوبت های سه گانه واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون (مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی) مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت دستورالعمل ها و افزایش پوشش واکسیناسیون برای پیشگیری از کرونا

لزوم رعایت دستورالعمل ها و افزایش پوشش واکسیناسیون برای پیشگیری از کرونا