مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-20فرهنگي

یزد، محور اولین جشنواره تولیدات میراث فرهنگی کشور است


قائم مقام وزیر میراث فرهنگی با بیان این که یزد، محوراولین جشنواره تولیدات میراث فرهنگی کشور است، گفت: هنرمندان سفیران فرهنگی و رسانه یزد در این جشنواره خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، علی دارابی در دومین نشست جشنواره های تولیدات میراث فرهنگی که در وزارت میراث فرهنگی و با حضور سایر متولیان برگزار شد، با بیان این که استقبال خوبی از جشنواره ثبت جهانی یزد شده و شکوه بسیار فوق العاده ای ایجاد کرده است، اظهار کرد: استقبال استاندار یزد از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای منجر شد تا یزد برای میزبانی از این جشنواره اعلام آمادگی کند.

وی با بیان این که این جشنواره شامل تولیدات سینما، تئاتر رادیو و تلویزیون و سایر رسانه ها و بخش های مختلف است، گفت: ما زمان مربوط به جشنواره را از سال 98 آغاز کردیم تا آثاری را که در این حوزه تولید شده، ارسال کنند.

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به این که بخش ویژه یزد برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، افزود: آثار جشنواره در حال دریافت است و تیر های آن هم از طریق تلویزیون و رادیو نیز پخش می شود و تدابیر گسترده ای برای اطلاع رسانی در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد، محور اولین جشنواره تولیدات میراث فرهنگی کشور است

یزد، محور اولین جشنواره تولیدات میراث فرهنگی کشور است