مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-20سياسي

ریشه کنی بی سوادی نیازمند یک حرکت جهادی است


نهضت سوادآموزی امر مهمی است که باید همه فرمانداران و مدیران با کار جهادی برای ریشه کنی بیسوادی تلاش مضاعفی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمد زاده در نخستین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نهضت سوادآموزی اهمیت والایی دارد که باید در دورانی که به علم وترقی و پیشرفت شهره دارد سیاست گذاری ها  در استان به سمت ریشه کنی بی سوادی در جامعه پایه ریزی شود.

وی با بیان اینکه طبق آخرین سرشماری آمار باسوادی در استان از 28 درصد قبل از انقلاب به 95 درصد رسیده است گفت: 5 درصد بیسوادی برای استان کهگیلویه وبویراحمد آمار بالایی است که باید با استفاده از همه ظرفیتها این 5 درصد شناسایی و برای باسواد کردن آنان برنامه ریزی کرد.

استاندار ضمن تشکر از فعالیتهای ارزشمند نهضت سواد آموزی در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز نیازمند کار جهادی در نهضت سوادآموزی هستیم که همه باید در این زمینه نهضت سواد آموزی را حمایت و پشتیبانی کنیم تا ماموریت خویش را در ریشه کنی بیسوادی به خوبی انجام دهد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویرحمد نیز گفت: طبق آخرین سرشماری سال 95 تعداد 34 هزار نفر بی سواد در استان داریم که باید برای ریشه کنی بی سوادی همه دستگاهها آموزش وپرورش را در شناسایی و جذب بی سوادان همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی بی سوادی نیازمند یک حرکت جهادی است

ریشه کنی بی سوادی نیازمند یک حرکت جهادی است