مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-20سياسي

سفر رییس جمهور به همدان، فرصتی که تکرار نمی شود


یکی از این فرصت های پیش رو برای همدان، سفر ریاست دولت سیزدهم است که قریب به وقوع بوده و بدون تردید این رویداد برای استان همدان که تشنه رونق و توسعه بوده و فرصت های بسیاری را در گذشته از دست داده، - خبرگزاری فارس ـ همدان؛ استان همدان در گذشته فراز و فرود بسیاری داشته است، با این توضیح که فرودهایش بیشتر بوده و فرصت های بسیاری را از دست داده است، بررسی این فرصت های بر باد رفته مجالی گسترده می طلبد که باید آن را مورد واکاوی قرار داد تا با شناسایی آفت های موجود از اشتباهات و کوتاهی های گذشته دوری جسته و به قیمت از دست دادن گذشته، آینده را به دست آوریم.

یکی از این فرصت های پیش رو، سفر ریاست محترم دولت سیزدهم به استان است که قریب به وقوع بوده و در روزهای آتی و در پایان عمر یک سال اول دولت انجام می شود.

بدون تردید این رویداد برای استان همدان که تشنه رونق و توسعه بوده و فرصت های بسیاری را در گذشته از دست داده، ذی قیمت و حساس است.

علاوه بر این نکته نباید فراموش کنیم که استان همدان در شرایط فعلی از آخرین مقصدهای دور اول سفر ریاست جمهوری در سال نخست دولت مردمی و انقلابی به حساب می آید و قطعاً نا خودآگاه در اذهان ریاست جمهوری و هیأت همراه، ایجاد مقایسه و تطابق با سایر استان ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به همدان، فرصتی که تکرار نمی شود

سفر رییس جمهور به همدان، فرصتی که تکرار نمی شود