مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-20اقتصادي

تخصیص 500 میلیارد تومان بودجه به هلال احمر


سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: 300 میلیارد تومان بودجه خدمات حمایتی و 200میلیارد تومان وام قرض الحسنه به هلال احمر اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وحید سلیمی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر صبح امروز در نشست هم اندیشی و توانمندسازی معاونین و روسای ادارات داوطلبان جمعیت هلال احمر سیاست کلی این سازمان را تامین منابع انسانی و به روز رسانی چارت سازمان هلال احمر در استان ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه چارت سازمانی هلال احمر باید متناسب با نیازهای امروز باشد گفت: بنا داریم برای حضور بیشتر داوطلبان در پروژه ها و برنامه ها بر اساس تخصص و رشته آنها سامانه جامع ارزیابی را راه اندازی کنیم.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: دو حوزه تخصصی که سازمان داوطلبان بر روی آن تمرکز دارد جذب و سازمان دهی به اعضا و داوطلبان است.

سلیمی با بیان این که رویکرد جدید سازمان ایجاد زیرساخت نرم افزاری  و به اشتراک گذاری ظرفیت بنگاهی است گفت: هم اکنون سامانه ای به منظور اجرای ماده 14 قانون مدیریت بحران در حال به سرانجام رسیدن است، امیدواریم بهره گیری از ظرفیت اشخاص حقوقی در این دوره به صورت عملی اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیارد تومان بودجه به هلال احمر

تخصیص 500 میلیارد تومان بودجه به هلال احمر