مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-20دانش

رونمایی از آنتن G 5 جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در تابستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی مختارانی از پژوهشگران سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با توجه به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به تشریح پروژه های خود در این واحد سازمانی پرداخت و گفت: - پژوهشگر سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر از رونمایی آنتن G 5 در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی مختارانی از پژوهشگران سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با توجه به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به تشریح پروژه های خود در این واحد سازمانی پرداخت و گفت: در حال حاضر در گروه پژوهشی مخابرات به عنوان مدیر گروه مخابرات جهاددانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی مشغول فعالیت هستم و در پروژه های مختلف صنعتی به عنوان طراح بخش مخابرات نقش ایفا کرده ام.

مهم ترین فعالیت های اینجانب در پروژه های فرستنده های FM، پروژه تستر مخابراتی که در جشنواره ملی خوارزمی رتبه برتر را کسب کرده و مدیریت پروژه آنتن های BTS است.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت پروژه آنتن های BTS را در حوزه 5G بر عهده دارم.

این پروژه با طراحی آنتن های نسل 2G-3G-4G در سال 1399 آغاز شده است.

این پژوهشگر جوان به ضرورت اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این پروژه به عنوان یک پروژه استراتژیک در حوزه مخابرات سلولار مورد توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از آنتن G 5 جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در تابستان

رونمایی از آنتن G 5 جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در تابستان