مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-20سياسي

پیشنهاد تغییر نام تقاطع «پارک وی» به «چهارراه غدیر»


نام «پارک وی» برگرفته از مکتب غربی و به مفهوم خیابانی است که در آن درختان زیادی وجود دارد که می توانیم با توجه به حماسه مردمی که روز غدیر رقم خورد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس سعید صادقلو فعال سابق دانشجویی و پژوهشگر مسائل فرهنگی در یادداشتی درباره برگزاری راهپیمایی بزرگ روز غدیر در تهران نوشت: غدیر 1443 هجری قمری و 1401 هجری شمسی برای کشورمان خاطره انگیز و تاریخی شد.

برنامه ای که با عشق مردم به ولایت امیرالمومنین (ع) و همت آتش به اختیار آنان، در خیابان ولیعصر (عج) تهران و به طول 10 کیلومتر برگزار شد، می تواند شروع حرکت و پویشی جدید برای روند تمدن سازی نوین اسلامی در میهن عزیزمان باشد.

با توجه به حماسه ای که در روز غدیر امسال رقم خورد، پیشنهاد می گردد که برای همیشه این کنش ارزشی و معنوی در تمامی شهرهای کشورمان در عید عظیم غدیر اجرایی گردد.

حتی می توان ستاد ملی و بین المللی برای برگزاری عید عظیم غدیر جهت مدیریت آن در مقیاس ملی و حتی بین المللی ایجاد گردد.

همانطور که سرود ارزشمند سلام فرمانده که مبدأ آن ایران بود و خیلی زود رنگ و بوی جهانی به خود گرفت و در اقصی نقاط کره خاکی اجرایی شد.

این پویش عید عظیم غدیر نیز توانایی آن را دارد که به زودی به تمامی شهرهای ایران و همزمان به دیگر شهرهای بزرگ جهان تسری یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تغییر نام تقاطع «پارک وی» به «چهارراه غدیر»

پیشنهاد تغییر نام تقاطع «پارک وی» به «چهارراه غدیر»