مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-20اجتماعي

آخرین وضعیت آب وهوا؛ کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در شمال


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی پنج روز آینده بارش های موسمی تابستانه در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و بلندی های کرمان افزایش ابر، رگبار و رعدو برق را ایجاد می کند که همراه با وزش باد شدید موقت و گردوخاک است.

وی ضمن اشاره به اینکه از روز جمعه بر شدت بارش ها در این مناطق افزوده می شود و از بعدازظهر یکشنبه گستره آن شرق و ارتفاعات فارس را در بر می گیرد، ادامه داد: از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر برای استان های گیلان و مازندران و پنجشنبه برای گیلان، مازندران و گلستان، بارش پراکنده پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از جمعه تا یکشنبه بارش در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز، تشدید می شود، افزود: شنبه در شمال آذربایجان های شرقی و غربی و اردبیل انتظار رگبار و رعدوبرق را داریم و یکشنبه بارش ها در این مناطق شدت می گیرد.

نقشینه با اشاره به اینکه دمای هوا از امروز تا یکشنبه در استان های ساحلی خزر و پنجشنبه تا یکشنبه در استان های شمال غرب، 4 تا 7 درجه کاهش پیدا می کند، اظهار کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی به ویژه زابل شاهد باد شدید هستیم که در برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب وهوا؛ کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در شمال

آخرین وضعیت آب وهوا؛ کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در شمال