مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-20سياسي

برگزاری نمایشگاه فرش ایرانی در حاشیه مجمع عمومی وایپو در ژنو


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با ثبت علامت تجاری احسان صادرات این علامت تجاری در زمینه فرش ایرانی بیش از 70 درصد افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  در حاشیه مجمع عمومی وایپو در ژنو سوییس اظهار کرد: پس از نشست مجمع عمومی وایپو نمایشگاه فرش های ایرانی در حاشیه این اجلاس برگزار شد که حدود 200 نفر از دیپلمات ها و هیئت های نمایندگی کشورهای مختلف در این مراسم حضور داشتند.

وی افزود: در دوران تحول و تعالی و ریاست حجت الاسلام محسنی اژه ای در قوه قضاییه این آمادگی وجود دارد که دستگاه قضا با جدیت ورود کرده و زمینه صادرات محصولات مختلف مخصوصا محصولات دانش بنیان را فراهم کند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در مجمع عمومی وایپو فرصتی فراهم شد که با حضور هیئت های دیپلماتیک و نمایندگان حاضر در سازمان وایپو از فرش نفیس دستباف هنرمندان ایرانی توسط مدیرکل وایپو و اسماعیل بقایی هامانه سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در ژنو رونمایی شود.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته بحث حمایت از شرکت های دانش بنیان، فعالان اقتصادی، صنعتی و هنرمندان است تا بتوانیم با ثبت علائم، نشانه های جغرافیایی و طرح ها زمینه حضور کشور ایران را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه فرش ایرانی در حاشیه مجمع عمومی وایپو در ژنو

برگزاری نمایشگاه فرش ایرانی در حاشیه مجمع عمومی وایپو در ژنو