مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-20فرهنگي

افزودن بخش مردمی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه به پیشنهاد شهرداری رفسنجان


معاون هنری شهرداری رفسنجان از اضافه شدن بخش مردمی به پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه خبر داد و گفت: یکی از پیشنهادات شهرداری سپردن کارهای جشنواره به هنرمندان رفسنجانی بود که بر همین اساس آراء مردمی به جشنواره اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سید محسن سجادی امروز با بیان اینکه دو بوستان جوان و معلم شهر رفسنجان میزبان اجراهای بخش مردمی جشنواره هستند، اظهار کرد: پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در 4 بخش مجریان صحنه، خوانندگان صحنه، استندآپ کمدی و تقلید صدا از 29 تا 31 تیرماه در شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

معاون هنری شهرداری رفسنجان در این باره توضیح داد: تجهیزات و امکانات لازم برای اجرای نمایش در این بوستان ها توسط شهرداری فراهم شده است و شهروندان پس از اجرا می توانند در سامانه ای که اعلام می شود، به هنرمندان نمره بدهند تا در مراسم اختتامیه ملاک ارزیابی بخش مردمی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اجراهای بخش مردمی جشنواره شامل خوانندگان صحنه، استندآپ کمدی و تقلید صدا از ساعت 20:30 چهارشنبه و پنج شنبه 29 و 30  تیرماه در دو بوستان جوان و معلم آغاز می شود.

سجادی با اشاره به اینکه از 31  استان کشور و 14 کشور جهان در این جشنواره شرکت می کنند، از شهروندان رفسنجانی درخواست کرد استقبال خوبی از اجراهای مردمی جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن بخش مردمی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه به پیشنهاد شهرداری رفسنجان

افزودن بخش مردمی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه به پیشنهاد شهرداری رفسنجان