مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-20سياسي

آخرین وضعیت یادمان های شهدا در 7 شهر چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان 10 میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل یادمان های شهدا مصوب شد.

- منوچهر ذوالفقاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان 10 میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل یادمان های شهدا مصوب شده و در انتظار تخصیص است که 5 میلیارد تومان از این بودجه از طریق اعتبارات استانی و 5 میلیارد نیز از طریق اعتبارات ملی تأمین خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: یادمان های گوجان، سورشجان، بن، سودجان، فرادنبه، بروجن و دستنا در اولویت جذب اعتبار هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار مجری نیست و تنها نظارت بر کار دارد، ادامه داد: یادمان گوجان و سورشجان در مرحله جذب پیمانکار برای ادامه عملیات هستند و متولی این دو یادمان بسیج سازندگی است.

ذوالفقاری اظهار داشت: یادمان بن تا حدودی پیشرفت داشته و اکنون در مرحله جدید و تهیه مصالح است که متولی این یادمان و یادمان سودجان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: یادمان فرادنبه در مرحله نصب گنبد، یادمان بروجن در مرحله خرید مصالح و برای تکمیل یادمان دستنا نیز اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت یادمان های شهدا در 7 شهر چهارمحال و بختیاری

آخرین وضعیت یادمان های شهدا در 7 شهر چهارمحال و بختیاری