مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-20اقتصادي

سمنان با کمترین مشکل از اوج بار مصرف برق عبور می کند


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به شرایط فصل تابستان و افزایش مصرف برق گفت: برنامه ریزی های لازم از ماه های پایانی سال گذشته انجام شد تا با کمترین مشکل از اوج بار تابستان عبور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان پیش از ظهر امروز در کمیسیون برنامه ریزی شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی استان با حضور معاون دادستان سمنان و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، به محدوده فعالیت های شرکت برق منطقه ای سمنان و وظایف این شرکت در انتقال و توزیع برق اشاره کرد.

وی گفت: با وجود گستردگی جغرافیایی استان سمنان، خطوط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای سمنان به طول بیش از دو هزار کیلومتر مدار، وظیفه انتقال انرژی الکتریکی در استان را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به شرایط فصل تابستان و افزایش مصرف برق گفت: برنامه ریزی های لازم از ماه های پایانی سال گذشته انجام شد تا با کمترین مشکل از پیک بار تابستان عبور کنیم.

وفایی شرایط اقلیمی استان را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در انرژی های نو و تجدیدپذیر مناسب دانست و افزود: متولی انرژی های تجدیدپذیر در وزارت نیرو، شرکت ساتبا بوده و شرکت برق منطقه ای سمنان فقط تسهیل کننده در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان با کمترین مشکل از اوج بار مصرف برق عبور می کند

سمنان با کمترین مشکل از اوج بار مصرف برق عبور می کند