مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-20فرهنگي

اهدای جایزه بهترین فیلم پارالمپیک به صداوسیمای مرکز فارس


کمیته ملی پارالمپیک جایزه بهترین فیلم با موضوع پارالمپیک را به مستند پهلوان اثر هنرمند صداوسیمای فارس اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم و عکس ورزشی ایران، مستند پهلوان اثر هنرمند صداوسیمای فارس، تندیس و لوح بهترین فیلم از سوی کمیته ملی پارالمپیک را به خود اختصاص داد.

مستند پهلوان  به تهیه کنندگی و کارگردانی مهرداد شعبانی نیا هنرمند صداوسیمای مرکز فارس در جشنواره بین المللی فیلم و عکس ورزشی ایران که همزمان با عید غدیر در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد از سوی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.

اثر پهلوان به زندگی شخصی و ورزشی بهمن گلبارنژاد، عضو تیم ملی دوچرخه سواری معلولان ایران از زبان خویشاوندان، دوستان و همکاران او می پردازد.

بهمن گلبارنژاد از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که در یکی از عملیات های جنگ تحمیلی از ناحیه پای چپ به درجه جانبازی نایل شد.

وی ابتدا عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران بود و موفق به کسب 12 مدال جهانی در این رشته شد، اما به دلیل آسیب دیدگی کتف،  این رشته ورزشی را کنار گذاشت و به دوچرخه سواری روی آورد.

کسب مدال نقره مسابقات پاراآسیایی فسپیک 2006 ، مدال برنز بازی های پارا آسیایی 2010گوانگجو  و مدال طلای مسابقات پاراآسیایی  2012 مالز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه بهترین فیلم پارالمپیک به صداوسیمای مرکز فارس

اهدای جایزه بهترین فیلم پارالمپیک به صداوسیمای مرکز فارس