مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-20اقتصادي

ابلاغ نخستین دستورالعمل نحوه نظارت بر بازاریابی شبکه ای صنایع دستی


معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با ابلاغ دستورالعملی به تمام ادارات کل استانی، چارچوب قانونی فروش صنایع دستی ایرانی به روش بازاریابی شبکه ای را مشخص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه گردشگری خبرگزاری فارس، معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با ابلاغ دستورالعملی به تمام ادارات کل استانی، چارچوبه ی قانونی فروش صنایع دستی ایرانی به روش بازاریابی شبکه ای را مشخص کرد.

پیش از این و خصوصا در دولت حسن روحانی وزارت صمت با به دست گرفتن نظارت بر شرکت های فروشنده به روش بازاریابی شبکه ای، عملا و رسما صنایع دستی را از این امکان و روش نوین فروش محروم ساخته بود.

حالا اما وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به عنوان تنها متولی نظارت بر فروش صنایع دستی با ابلاغ این دستورالعمل یک گام استراتژیک دیگر در جهت تثبیت حاکمیت قانونی خود بر ارکان صنایع دستی برداشته و مسیری که از چند ماه پیش سیدحسین علوی(مدیرکل بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی) با ابلاغ دستورالعمل نحوه صدور مجوز فروشگاه های صنایع دستی و خلع ید اتحادیه های صنایع دستی برداشته بود، با ابلاغ این دستورالعمل جدید تکمیل تر خواهد شد.

طراحی دستورالعمل های صنایع دستی که اخیرا در وزارت گردشگری تدوین شده است به باور کارشناسان منجر به احیاء بخش های راهبردی و البته بر زمین مانده ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نخستین دستورالعمل نحوه نظارت بر بازاریابی شبکه ای صنایع دستی

ابلاغ نخستین دستورالعمل نحوه نظارت بر بازاریابی شبکه ای صنایع دستی