مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-20سياسي

وحدانیت نقطه مشترک ادیان ابراهیمی/ گفتگوی دینی در ایران سابقه تاریخی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ محمدمهدی اسماعیلی در این همایش که در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد، با اشاره به تاریخچه زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان توحیدی در ایران افزود: - وزیر ارشاد در همایش بین المللی جانشینی پیامبران در ادیان توحیدی، ایران را کانون محبت و دوستی ادیان معرفی کرد و گفت: ایرانیان همواره میزبان پیروان ادیان مختلف بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ محمدمهدی اسماعیلی در این همایش که در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد، با اشاره به تاریخچه زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان توحیدی در ایران افزود: پیشینه زندگی مسالمت آمیز و بدون چالش ادیان توحیدی در جغرافیای فرهنگی ایران از سابقه چندهزار ساله برخوردار است.

وی با اشاره به خشونت و درگیری های درون دینی و برون دینی نقاط مختلف دنیا افزود: خشونت های مختلف تاریخی سراسر دنیا درحالی رخ داده است که ایران همواره کانون محبت و دوستی پیروان ادیان توحیدی بوده است.

وزیر فرهنگ افزود: سابقه تاریخی ما در زمینه زندگی مسالمت آمیز با پیروان ادیان توحیدی در درخشان است و در قانون اساسی که مهم ترین نقطه تصمیم گیری کشور است برای ادیان توحیدی در ابعاد مختلف تبلیغی، مناسبتی و دینی جایگاه ویژه ای در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدانیت نقطه مشترک ادیان ابراهیمی/ گفتگوی دینی در ایران سابقه تاریخی دارد

وحدانیت نقطه مشترک ادیان ابراهیمی/ گفتگوی دینی در ایران سابقه تاریخی دارد