مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-20بين الملل

کاخ سفید: توان پهپادی ایران را با چشم خود دیده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان کربی هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور ارتباطات راهبردی با ابراز نگرانی درباره توان پهپادی ایران گفت، - یک مقام کاخ سفید با اذعان به قدرت پهپادی ایران گفت، آمریکایی ها به چشم خود آن را دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان کربی هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور ارتباطات راهبردی با ابراز نگرانی درباره توان پهپادی ایران گفت، آمریکا آن را در حملات به مواضعش در غرب آسیا به چشم دیده است.

کربی در نشست خبری بامداد چهارشنبه مدعی شد آمریکا اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهد روسیه الحاق بخش هایی از اوکراین به خاک خود را در نظر دارد.

این مقام کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره پاسخ آمریکا به چنین اقدامی از سوی روسیه گفت، احتمالاً تحریم های بیشتری اعمال خواهند شد تا از این طریق قدرت تداوم جنگ از سوی مسکو کاهش یابد.

وی همچنین به سفر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به تهران واکنش نشان داد.

این مقام آمریکایی درباره سفر پوتین به ایران، بدون اشاره به سوابق همکاری های تهران و مسکو مدعی شد، این سفر نشان دهنده نیاز روسیه به ایران است، زیرا سرعت حمله به اوکراین بسیار بالا است و قرار نیست متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: توان پهپادی ایران را با چشم خود دیده ایم

کاخ سفید: توان پهپادی ایران را با چشم خود دیده ایم