مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-20سياسي

فعالان اجتماعی و فرهنگی مرکزی از رییس جمهور چه مطالبه ای دارند؟


اراک؛ طی روزهای آینده استان مرکزی میزبان رییس جمهور و هیات دولت است و قرار است مردم ولایی و شهیدپرور این استان میزبان رییس جمهور انقلابی و تنی چند از وزرا باشند.

 در آستانه سفر آیت الله ابراهیم رییسی به استان مرکزی نگاهی به مطالبات برخی از مردم و مسؤولان از رییس جمهور نشان می دهد عمده این مطالبات در حوزه های رفع آلودگی هوا، رفع مشکلات صنایع بزرگ استان همچون هپکو و آذرآب، رفع مشکل کمبود مسکن با هدف کاهش قیمت های اجاره بها، توجه به زیرساخت های فرهنگی وهنری و تکمیل هرچه سریع تر پروژه های نیمه تمام است.

استان مرکزی ظرفیت های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد که متاسفانه در چند سال اخیر این ظرفیت ها نادیده گرفته شده و عدم بهره گیری درست از این ظرفیت ها، فرصت سوزی های بسیاری را رقم زده است.

کارشناسان، نخبگان، صاحب نظران دانشگاهی و فعالان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت  در محافل مختلف مطالبات متعددی را بیان کردند که بخشی عمده ای از این درخواست ها در حوزه های هوا، آب، راه، اقتصاد و صنعت خلاصه می شود.

تقویت زیرساخت های حمل و نقل  از آنجا که زیر ساخت های جاده ای و حمل و نقل یکی از الزامات اصلی توسعه در هر منطقه ای است، تلاش در راستای رفع چالش های پیشروی در حوزه بهبود زیرساخت های جاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اجتماعی و فرهنگی مرکزی از رییس جمهور چه مطالبه ای دارند؟

فعالان اجتماعی و فرهنگی مرکزی از رییس جمهور چه مطالبه ای دارند؟