مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-20ورزشي

برگزاری مراسمات هفتگی خاطره گویی خانواده و همرزمان شهدا در قزوین


مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نامیرا گفت: مراسمات گرامیداشت و خاطره گویی شهدا به صورت هفتگی با حضور خانواده و همرزمان شهدا در فضای باز گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجیدی اظهار کرد: مراسمات گرامیداشت و خاطره گویی شهدا از تابستان 1399 به صورت هفتگی آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این مراسم ها هر هفته پنج شنبه ها از ساعت 19 تا 20:30 به یاد یک شهید با حضور خانواده و همرزمان آن شهید، با فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نامیرا تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم، معرفی شهدا و سبک زندگی شان می باشد از این رو عنوان با این ستاره ها که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند : با این ستاره ها می شود راه را پیدا کرد برای این مراسم های گرامیداشت، اقتباس شده است.

مجیدی خاطرنشان کرد: از سال 1399 تا کنون، 31 شهید از شهدای جنگ تحمیلی، دفاع از حریم آل الله حضرت زینب (س) و دفاع از وطن، جان خویش را فدا کرده اند به مخاطبان معرفی و باز تعریف شده است.

وی اضافه کرد: این برنامه ها با حمایت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری قزوین و همچنین کمک های مردمی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسمات هفتگی خاطره گویی خانواده و همرزمان شهدا در قزوین

برگزاری مراسمات هفتگی خاطره گویی خانواده و همرزمان شهدا در قزوین