مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-20سياسي

جهاد دانشگاهی یاور فکری مدیریت شهری است


رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: در مطالعات شهری در سه حوزه پژوهشی، اقتصادی و کاربری در حال فعالیت هستیم و تلاش کردیم یاور فکری مدیریت شهری باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی ژیان پور، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران پیرامون سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار داشت: سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی 16 مرداد است اما به دلیل تقارن با دهه محرم، این هفته، هفته جهاد دانشگاهی نامیده شده است.

  وی پیرامون مسؤولیت جهاد دانشگاهی تأکید کرد: جهاد دانشگاهی در سال 1359 در پی نیاز حس شده تاسیس شد و مسؤولیت آن کمک به شورای انقلاب فرهنگی در بازگشایی دانشگاه ها بود اما در طول این 40 سال، تلاش بر این بوده که با روح زمانه هماهنگ باشد.

  ژیان پور عنوان کرد: جهاد دانشگاهی پس از بازگشایی دانشگاه ها، نهضت تالیف و ترجمه را در دست گرفت و بعد از آن نیز، در دوران دفاع مقدس مسؤول اعزام دانشجویان، اساتید و تامین امور فرهنگی دانشگاه ها بوده است.

  رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با تاکید بر اینکه پس از ثبات نظام، عمده مسؤولیت جهاد دانشگاهی، مسؤولیت های آموزشی و پژوهشی بوده است، توضیح داد: اقدامی که جهاد در حال حاضر در حال انجام آن است نوعی عاملیت فرهنگی است یعنی ضمن اینکه می دانیم چه کاری انجام می دهیم، تاثیری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی یاور فکری مدیریت شهری است

جهاد دانشگاهی یاور فکری مدیریت شهری است