مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-20اقتصادي

حل مشکل آب شهرستان رشتخوار همت مسئولان استانی و کشوری را می طلبد


برای حل مشکل آب نیازمند تعویض زیرساخت های شبکه ای که مربوط به حدود 40 سال قبل است هستیم واین کار همت مسئولان استان و کشور را می طلبد.

- حسین باهوش فرماندار رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه، مهمترین مشکل آب در شهرستان رشتخوار را مربوط به زیر ساخت های موجود عنوان کرد و افزود: متاسفانه زیر ساخت های آب شرب شهرستان فرسوده و ترکیدگی لوله ها و هدر رفت آب به واسطه آن زیاد است.

وی با بیان اینکه، رشتخوار امروز بحرانی ترین دشت آبی کشور است، اظهار کرد: برای حل این مشکل نیازمند تعویض زیرساخت های شبکه ای که مربوط به حدود 40 سال قبل است هستیم و این کار همت مسئولان استان و کشور را می طلبد.

فرماندار رشتخوار در خصوص مشکلات آب بخش جنگل، اظهار کرد: 15 روستای محروم شهرستان رشتخوار با کمک فرمانده سپاه شهرستان در لیست قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) قرار گرفت.

باهوش متذکر شد: از این تعداد 4 روستا به زودی با مشکل کمبود آب مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: امسال توانستیم یک چاه در مجتمع الغدیر سعادت آباد را وارد مدار کنیم همچنین روستاهایی که مشکل آب دارند با تانکر آب رسانی می شوند.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: دوحلقه چاه در روستای کت به زودی وارد مدار می شوند که چاه شماره یک تا هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و با بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آب شهرستان رشتخوار همت مسئولان استانی و کشوری را می طلبد

حل مشکل آب شهرستان رشتخوار همت مسئولان استانی و کشوری را می طلبد