مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-20اقتصادي

پیمان پاک: 10 هزار نفر صادرکننده بدهکار بانکی داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رضا پیمان پاک با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه کشور های آفریقایی بازاری بکر و پرسود برای ایران هستند، - رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با 10 هزار نفر صادرکننده بدهکار بانکی روبرو هستیم که برای کاهش بدهی آن ها در حال تلاش هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رضا پیمان پاک با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه کشور های آفریقایی بازاری بکر و پرسود برای ایران هستند، اظهار کرد: کشور های آمریکای لاتین و هند هم که جزو پنج مقصد اول صادراتی ایران قرار گرفته، از جمله فرصت ها هستند.

وی افزود: فرهنگ تجارت خارجی ما سنتی است و باید با کمک تشکل ها، این فرهنگ را تغییر دهیم و با همکاری شرکت های دانش بنیان، تجارت دانش بنیان هم داشته باشیم و بر همین اساس و در نخستین گام ها، در امارات و در سایت آمازون، پاویون ویژه کالا های ایرانی را ایجاد کرده ایم.

رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ثبت حقوقی کنسرسیومی در کشور نداریم، ولی اهمیت زیادی دارد که بتوانیم یک نهاد یا مجموعه را به صورت کنسرسیوم به ثبت برسانیم، گفت: یکی از پروژه های مشترک با مرکز تجارت جهانی، ایجاد کنسرسیوم تجاری و ورود آن به بازار های تجاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان پاک: 10 هزار نفر صادرکننده بدهکار بانکی داریم

پیمان پاک: 10 هزار نفر صادرکننده بدهکار بانکی داریم