مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-20سياسي

اعزام 9 هزار مُبلّغ از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در ماه محرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه های تبلیغی ماه محرم الحرام 1443 هجری قمری که در سالن جلسات همایش های غدیر قم برگزار شد، عنوان کرد: ماه محرم از یک ویژگی خاص برخوردار است و عمیق ترین و اصیل ترین وجه فرهنگی ملت بزرگ ایران توجه به محرم است.

وی اضافه کرد: چون این جریان مردمی است، هرکسی با آداب و رسوم خودش اظهار ارادت و محبت به اهل بیت(ع) می کند و نام و یاد شهدای کربلای معلی را زنده و گرامی می دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: برای ماه محرم، در سه محور فعالیت از طرف دفتر صورت می گیرد که اولین آن ها تامین و تهیه ره توشه های محرم الحرام است.

وی با بیان اینکه سه ره توشه ماه محرم برای مبلغان تهیه شده، افزود: ره توشه اول با عنوان اصلی در 136 صفحه، حول محور مباحث ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، جلوه های تدبیر امام حسین (ع) در روز عاشورا، راهبردهای امام سجاد (ع) در هدایت مردم و.

تنظیم شده است.

  روستا آزاد با اشاره به اینکه ره توشه دوم ویژه موضوعات خانواده است و توسط خواهران مبلغه و اساتید خواهر حوزه علمیه تهیه شده، اظهار کرد: در این ره توشه به موضوعاتی همچون جایگاه اجتماعی زنان در عاشورا، روش های آموزش حجاب، نقش معرفت و تربیت فرزندان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 9 هزار مُبلّغ از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در ماه محرم

اعزام 9 هزار مُبلّغ از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در ماه محرم