مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-20بين الملل

چه نوعی از پهپادهای ایرانی به کار روسیه می آیند؟


تهران می تواند با ارایه پهپادهای رزمی مانند مهاجر-6 و شاهد-129 که ارتش ایران در سوریه، عراق و خود ایران آزمایش کرده است، به نیازهای مسکو پاسخ دهد.

- شورای روابط خارجی اروپا در گزارشی موضوع فروش احتمالی پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین از ابعاد فنی و نظامی بررسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه قلم فدریکو بورساری آمده است: گزارش ها حاکی از آن است که روسیه قصد دارد هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی (پهپاد) - از جمله مدل های مسلح - را برای ادامه جنگ خود علیه اوکراین بخرد.

با این حال، در حالی که این مساله در روزهای گذشته همچون بمبی خبری در سرتاسر جهان منفجر شده، بعید است که فروش پهپادها تاثیر قابل توجهی بر جنگ اوکراین داشته باشد.

گزارش های مربوط به توافق احتمالی خرید پهپاد ایرانی از سوی روسیه، همانطور که اخیرا توسط جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا فاش شد و تهران بلافاصله آن را تکذیب کرد، نکات زیادی را در مورد نوع و هدف سیستم هایی که روسیه می تواند از ایران خریداری کند، ارایه می کند.

همچنین تایید می کند که برنامه هواپیماهای بدون سرنشین روسیه از برنامه های همتایان خود به ویژه از نظر سیستم های مسلح عقب مانده است و تاثیر محدودی در اوکراین دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه نوعی از پهپادهای ایرانی به کار روسیه می آیند؟

چه نوعی از پهپادهای ایرانی به کار روسیه می آیند؟