مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-20اجتماعي

کلید 27 واحد مسکن مددجویی بهزیستی آبیک تا پایان امسال اهدا می شود


رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: کلید 27 واحد مسکن روستایی به مددجویان زیر پوشش این اداره تا پایان امسال اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، یوسف کازانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به 3 هزار و 509 مورد خدمت اورژانس اجتماعی (123) طی سه ماهه نخست امسال به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب شامل خدمات حقوقی، مشاوره ای، بهداشتی، درمانی، مسکن، اشتغال، مددکاری اظهار کرد: در حال حاضر آشنایی و ارتباط مردم با این اورژانس بیشتر شده و اعتماد مردمی موجب شده در مواقع خاص، مردم با 123 تماس حاصل کنند و موارد را گزارش دهند که پیگیری می شود.

وی افزود: از سال 84 زمان تاسیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک تا سال 97، 373 نفر مستمری بگیر این اداره بودند که از سال 97 تاکنون تعداد مستمری بگیران به 2 هزار و 198 نفر رسیده و اسفند ماه سال گذشته تعداد پست نوبتی معلولین واجد شرایط صفر شد و درآخر خرداد ماه امسال هم تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت مستمری بگیری به صفر رسید این در حالی است که از 120 زنان سرپرست خانواری بیمه شده، هشت نفر بازنشسته شده اند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک با بیان اینکه 49 کودک زیر 18 سال زیر پوشش طرح امدادبگیر این اداره قرار دارند، ادامه داد: این کودکان دارای خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید 27 واحد مسکن مددجویی بهزیستی آبیک تا پایان امسال اهدا می شود

کلید 27 واحد مسکن مددجویی بهزیستی آبیک تا پایان امسال اهدا می شود