مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 17:322022-07-20اقتصادي

سی ان جی گران نمی شود


ایران با توجه به اینکه 18 درصد از ذخایر گازی اثبات شده دنیا و شبکه گسترده گاز را دارد، استفاده از سی ان جی برای کشور یک مزیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آن گونه که اعضای انجمن صنفی سی ان جی کشور اعلام کرده اند، افزایش حق العمل جایگاه های سی ان جی باعث افزایش قیمت این سوخت برای مصرف کننده ها نمی شود و دولت این مابه التفاوت را پرداخت خواهد کرد.

محسن جوهری، عضو انجمن صنفی سی ان جی کشور امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه سوخت سی ان جی از لحاظ استراتژیک برای کشور اهمیت ویژه ای دارد، افزود: ایران با توجه به اینکه 18 درصد از ذخایر گازی اثبات شده دنیا و شبکه گسترده گاز را دارد، استفاده از سی ان جی برای کشور یک مزیت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس افزایش سهم سی ان جی را مصوب کرده، اما اقدامات دولت قبل نتوانست مصرف این سوخت را افزایش دهد.

جوهری با اشاره به مشکلات در بخش تقاضای سی ان جی گفت: مالک خودروی 2 گانه سوز با محدودیت فضای صندوق عقب، وزن خودرو و راندمان و نگهداری خودرو مواجه هستند.

عضو انجمن صنفی سی ان جی کشور تاکید کرد: با توجه به این مشکلات، جذابیت قیمتی باید به نحوی باشد که مردم از سی ان جی به جای بنزین استفاده کنند در حالی که اکنون نیمی از این ظرفیت خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان جی گران نمی شود

سی ان جی گران نمی شود