مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-20سياسي

مکانی برای دپو زباله ها در امیرکلا نداریم/کمک یک میلیاردی خیران به نیازمندان


امام جمعه امیرکلا با اعلام اینکه در امیرکلا مکانی برای دپو زباله نداریم، گفت: چند بار پیگیری کردیم و گفتیم اینجا محلی برای دپو زباله نیست خود محیط زیست هم انتقاد داشت و با شهرداری نیز برخورد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام عباس باباییان عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تشکیل نماز جمعه در کشور،  با بیان اینکه یکی از مهم ترین رسانه ها و تریبون جامعه، نمازجمعه است که یک نهاد جریان ساز در نظام جمهوری اسلامی شمرده می شود، اظهار کرد: نماز جمعه سنگر دفاع از جمهوری اسلامی و ولایت بوده و موجب قوام نظام جمهوری اسلامی و در جهت تحکیم حکومت اسلامی و ارتقای فرهنگ اسلامی است.

وی گفت: نمازجمعه سبب مطالبه گری بین مردم و مسؤولان است؛ انتقاد از عملکرد مسؤولان و دولت و همچنین دفاع از عملکرد خوب دولت و مسؤولان نیز در نمازجمعه خواهیم داشت و برای دعوت از مردم در صحنه های انقلاب مطالبه گری می کنیم.

امام جمعه امیرکلا اضافه کرد: هر هفته حداقل 20 ساعت برای خطبه های نمازجمعه وقت می گذارم و در سال گذشته بخاطر عملکرد خوب، نماز جمعه برتر در استان و در کشور جزو برترین ها شدیم.

باباییان با بیان اینکه بیش از 300 خانوار با کمک خیرین زیرپوشش داریم، ادامه داد: در سال گذشته خیرین حدود یک میلیارد تومان کمک نقدی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکانی برای دپو زباله ها در امیرکلا نداریم/کمک یک میلیاردی خیران به نیازمندان

مکانی برای دپو زباله ها در امیرکلا نداریم/کمک یک میلیاردی خیران به نیازمندان