مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-20اجتماعي

علت گرد سفید رنگ منتشر شده در فضای شهر آبادان چه بود؟


از دو روز گذشته، انتشار دود سفید رنگ به همراه پخش گرد سفید رنگ حاصل انتشار کاتالیست از واحد کت کراکر در معابر این شهرنگرانی های را برای شهروندان از حیث سمی بودن این گرد به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس آبادان، در دو روز گذشته مردم آبادان شاهد انتشار دود سفید رنگ منتشر شده و به دنبال آن گرد سفید رنگی در فضا و معابر این شهر بوده اند.

گردی که حاصل انتشار کاتالیست از واحد کت کراکر پالایشگاه آبادان بود.

تعمیر کت کراکر10 روز زمان می برد علی فتحی نیا رییس اداره محیط زیست آبادان در این خصوص گفت: گرد سفید رنگی که از سه شنبه شب گذشته در هوای شهر منتشر شده مربوط به پالایشگاه نفت آبادان است.

علی فتحی نیا گفت: واحد کت کراکر پالایشگاه آبادان یا تولید بنزین مدتی است در کمپرسور و سیستم خنک کننده دچار نقص فنی شده است.

وی افزود: طبق اظهارات مدیرعامل پالایشگاه گروه های عملیاتی در پی وقوع این نقص فنی مجبور به خاموشی چند ساعته واحد شدند که در پی آن مواد کاتالیستی در هوا منتشر شد.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست آبادان اظهار کرد: به گفته مدیرعامل پالایشگاه مشخص شد تعمیر کلی واحد کت کراکر حدود 10 روز زمان می برد، اما انتشار آلایندگی دو سه روز آینده ادامه دارد و سپس رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت گرد سفید رنگ منتشر شده در فضای شهر آبادان چه بود؟

علت گرد سفید رنگ منتشر شده در فضای شهر آبادان چه بود؟