مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-20ورزشي

سالن مسابقات کشتی جوانان و نونهالان در ساوجبلاغ افتتاح شد


نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت توسعه فضاهای ورزشی در استان، گفت: ارتقاء سرانه های ورزشی به ایجاد نشاط در جامعه کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در مراسم افتتاح سالن شهید جوینی و مسابقات کشتی نونهالان و نوجوانان ساوجبلاغ، ضمن تاکید بر اهمیت توسعه سرانه ورزشی در استان، گفت: جوانان سرمایه ما هستند و آینده متعلق به آنان هست.

وی با بیان اینکه کشتی ساوجبلاغ ورزشکاران زیادی در سکوی قهرمانی و در سطح ملی و فرا ملی داشته است، افزود: جوانان باید سعی کنند این موفقیت ها مستدام باشد و ادامه پیدا کند.

حدادی با تاکید بر رشد و تقویت روحیه پهلوانی در میان نسل جوان و احترام به والدین، اضافه کرد: فرزندان ما نباید بخاطر ورزش از درس و تحصیل خود جا بمانند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همیشه در شهرستان ساوجبلاغ ورزشکاران خوبی داشتیم، تصریح کرد: تمام تلاش و تمرکزمان این است که ورزش شهرستان رونق بدهیم و جوانان در رشته ای که علاقه دارند فعالیت کنند.

وی افزود: ما در شهرستان نظرآباد یک سالن ورزشی شهرداری را در اختیار هیات کشتی نظراباد قرار دادیم که شاهد اتفاقات خوب و مثبتی در این حوزه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن مسابقات کشتی جوانان و نونهالان در ساوجبلاغ افتتاح شد

سالن مسابقات کشتی جوانان و نونهالان در ساوجبلاغ افتتاح شد