مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 21:272022-07-20بين الملل

رییس ائتلاف الفتح خواستار بسته شدن فوری مرز با ترکیه شد


رییس ائتلاف الفتح عراق به حمله ارتش ترکیه به منطقه کردستان واکنش نشان داد و خواستار تعطیلی فوری مرز با ترکیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در بیانیه ای، حمله ترکیه به منطقه کردستان عراق را بشدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حمله هوایی ترکیه علیه غیرنظامیان به یکی از مراکز گردشگری در شهر زاخو که به شهادت و زخمی شدن ده ها غیرنظامی منجر شد و در میان قربانیان اجساد تکه پاره شده کودکان نیز وجود دارد، بشدت محکوم می کنیم، این فاجعه نیز در ادامه تجاوزات سریالی و مستمر ترکیه علیه عراق است.

در این بیانیه همچنین آمده است که ترکیه به تجاوزات خود علیه عراق از طریق حملات هوایی، توپخانه ای و یورش های زمینی ادامه می دهد.

در این بیانیه آمده است: در برابر این رفتار تجاوزکارانه ما تنها به محکوم کردن جنایت اکتفا نمی کنیم و بایستی یک موضع ملی برای حمایت از کشور و حاکمیت آن و حفظ جان ملت در برابر این حملات ترکیه اتخاذ شود و ما از دولت می خواهیم که فورا مرز با ترکیه را بسته و فعالیت شرکت های ترکیه در عراق را متوقف کند.

العامری افزود: هر گونه سهل انگاری دولت در اتخاذ اقدامات بازدارنده برای ممانعت از تجاوزات و حمایت ملت عراق در برابر این تعدی را همدستی و شراکت در این تجاوز تلقی کرده و تأکید می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ائتلاف الفتح خواستار بسته شدن فوری مرز با ترکیه شد

رییس ائتلاف الفتح خواستار بسته شدن فوری مرز با ترکیه شد