مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 21:272022-07-20پزشكي

افتتاح مرکز ناباروری فاطمیه با سفر ریاست جمهوری


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افتتاح مرکز ناباروری فاطمیه با سفر ریاست جمهوری به همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی عصر امروز امروز در رویداد بزرگ نبض زندگی با محوریت جوانی جمعیت، خانواده و فضای مجازی اظهار کرد: موضوع کاهش جمعیت مسئله حیاتی کشور است و باید راهکار جدی برای حل آن باشد.

وی افزود: کشورهای غربی با ترفندهایی مشکلات خود را به کشور ما کشاندند و امروز آنها در حال حل مسائل و مشکلات خود هستند که ما هم باید راهکار جدی برای آن دنبال کنیم.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه امروز چین نیز سیاست تک فرزندی را کنار گذاشته و دلیل آن مسئله امنیت ملی است گفت: طی 40 سال سیاست ایران در مورد جمعیت و فرزندآوری اشتباه بود که بسیاری از مشاوره ها و امکانات رایگان نیز در اختیار خانواده ها قرار گرفت تا روش اشتباهی را دنبال کنیم که امروز باید به سمت حل برویم.

وی با تاکید به اینکه تغییر نگرش را اهل فن می دانند که باید از آنها کمک گرفت و از شبکه های مجازی نیز استفاده کرد تا به تغییر رفتار رسید چراکه اگر خوب کار شود موفقیت به دست می آید افزود: خانواده هایی که به نظام و اسلام احساس دین می کنند می توانند در این زمینه بهتر نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز ناباروری فاطمیه با سفر ریاست جمهوری

افتتاح مرکز ناباروری فاطمیه با سفر ریاست جمهوری